انواع گاوصندوق دیجیتال

1086


انواع گاوصندوق خرم



گاوصندوق دیجیتال چیست ؟

گاوصندوق دیجیتال، گاو صندوقی است که قفل آن به صورت دیجیتالی و یا همان الکترونیکی است. در واقع این نوع گاو صندوق‌ها دارای رمزی هستند که صاحب گاوصندوق دیجیتال با وارد کردن آن رمز می‌‌تواند به درون گاو صندوق دسترسی پیدا کند. بر روی گاو صندوق دیجیتالی، یک صفحه کلید وجود دارد که فرد صاحب گاو صندوق، رمزی را که برای گاو صندوق برگزیده است را هر بار باید بر روی این صفحه کلید وارد کند. صفحه کلید گاو صندوق‌های دیجیتالی پیشرفته تر، به صورت لمسی است. قبل از این که گاوصندوق دیجیتال را به صورت جزئی مورد بحث قرار دهیم، مطالبی را در مورد خود گاوصندوق آورده ایم.
از ابتدای خلقت، همیشه انسان‌ها به دنبال راهی بودند که از وسایل و لوازم ارزشمند خود به بهترین نحو محافظت کنند. البته نوع حفاظت از وسایل و لوازم و همچنین میزان حساسیت مردم نقاط مختلف دنیا نسبت به وسایل و کالاهای مختلف، با همدیگر متفاوت بود. چیزی که در بین همه  مردم دنیا مشترک بود، حساسیت آنها به حفظ وسایل گران بهای خود بود.
جعبه‌های مختلفی در قرن‌های متمادی به منظور حفظ و حراست از وسایل ارزشمند مردم اختراع شد. تا اینکه در نهایت به گاوصندوق رسید. گاو صندوق، یک وسیله فولادی و بسیار محکم و غیر قابل نفوذ است که در همه جای دنیا به منظور حفاظت از وسایل و لوازم قیمتی و پولهای نقد و زیورآلات و همچنین برای نگهداری از اسناد و مدارک شخصی و کاری از آن استفاده می‌شود. ابتدا که گاو صندوق اختراع شد و در دسترس ادارات و بانک‌ها و حتی مردم عادی دنیا قرار گرفت، دارای یک کلید بود. به این معنا که قفل گاو صندوق‌های قدیمی، به صورت کلیدی بود و با کلید باز می‌شد. مشکل گاو صندوق کلیدی، در مدیریت کلید است.
در واقع اگر صاحب گاو صندوق به هر علتی، کلید گاو صندوق را گم می‌کرد، هر فردی که آن کلید را پیدا می‌کرد می‌توانست به درون گاو صندوق دسترسی پیدا کند. از طرف دیگر کلید گاو صندوق به راحتی توسط سارقین دزدیده می‌شد. گاو صندوق کلیدی به هیچ عنوان نتوانست امنیت زیادی را برای ادارات و بانکها و برای استفاده مردم در خانه‌ها فراهم کند. همین امر باعث شد که گاو صندوق‌های رمزی اختراع شود. گاو صندوق‌های رمزی ابتدا به صورت مکانیکی بودند. یعنی صاحب گاو صندوق باید یک عقربه ای را به نحوی می‌چرخاند که آن عقربه بر روی رمزی که بر روی گاو صندوق تنظیم کرده است، قرار بگیرد.
تنها در این صورت بود که درب گاو صندوق باز می‌شد.  گاوصندوق مکانیکی رمزی نسبت به گاوصندوق کلیدی، امنیت بسیار بالاتری داشت و همین امر باعث شده بود که گاوصندوق مکانیکی رمزی با استقبال بسیار زیادی در بین مردم و ادارات و بانکها و غیره روبرو شود.


برای خرید انواع گاوصندوق کلیک کنید


فواید گاوصندوق دیجیتالی

گاوصندوق دیجیتال از جدیدترین و به روزترین انواع گاوصندوق است که در آن به جای کلید از صفحه کلید و یا حتی از مانیتور ال سی دی و صفحات لمسی به منظور وارد کردن رمز و باز کردن قفل استفاده می‌شود. این نوع گاو صندوق، دارای یک سری مزایا است. اولین مزیت گاوصندوق دیجیتالی، راحتی کار با آن است. در واقع اگر شما دارای یک گاوصندوق دیجیتالی باشید، نیاز نیست که هر بار که قصد استفاده از آن را دارید با کلید، اقدام به باز کردن درب آن کنید. البته گاوصندوق دیجیتالی با صفحه لمسی، حتی از گاوصندوق دیجیتالی با صفحه کلید عادی هم راحت تر است.
 مزیت دوم گاوصندوق دیجیتالی، امنیت بسیار بالای این نوع گاو صندوق است. همین که در این نوع گاو صندوق، هیچ کلیدی وجود ندارد، امنیت آن را تا حد زیادی، بالا می‌برد. کلید، یک وسیله ای است که احتمال گم شدن آن بسیار زیاد است. همچنین احتمال سرقت کلید هم خیلی بالا است. بنابراین گاوصندوق دیجیتالی که فاقد کلید هست، امنیت خیلی خوبی دارد.
گاوصندوق‌های دیجیتال موجود در دنیا به نحوی هستند که اگر فردی سه بار رمز گاوصندوق را به صورت اشتباه وارد کند، آن گاوصندوق دیجیتال قفل می‌شود. حتی در بسیاری از انواع گاوصندوق دیجیتال، با سه بار ورود اشتباه رمز، آلارم گاو صندوق دیجیتال هم به صدا در می‌آید. 
گاوصندوق دیجیتال

قیمت گاوصندوق دیجیتال

قیمت گاوصندوق دیجیتال به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه، عواملی که در قیمت گاوصندوق دیجیتال تاثیر گذار هستند را آورده‌ایم. .
1- سایز و ابعاد گاوصندوق دیجیتال در قیمت گاوصندوق دیجیتال تاثیر گذار است. طبیعتاً هر چقدر سایز و ابعاد گاو صندوق، بزرگ تر باشد، قیمت گاوصندوق دیجیتال هم بیشتر خواهد بود.
2- وزن گاوصندوق دیجیتال هم در قیمت گاوصندوق دیجیتال تاثیر گذار است. طبیعتاً هر چقدر وزن گاوصندوق دیجیتال بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. گاو صندوق‌های با وزن بالاتر در مقابل سرقت، مقاوم تر هستند و احتمال سرقت آنها کمتر است. به همین علت است که قیمت آن‌ها بالاتر می‌باشد.
3- مقاومت گاوصندوق دیجیتال در مقابل ضربه و برش و آتش سوزی و اشتعال هم تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد. هر چقدر گاو صندوق در مقابل این موارد، مقاوم تر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.
4- اگر گاوصندوق دیجیتال دارای صفحه کلید باشد، قیمت پایین تری نسبت به گاو صندوق دیجیتالی خواهد داشت که دارای صفحه لمسی است.
5-اگر گاوصندوق دیجیتال دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می‌باشد و مدت زمان این گارانتی و خدمات پس از فروش هم طولانی تر باشد، قیمت آن بالاتر از گاوصندوق‌های بدون گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد شد.
6- اگر گاوصندوق دیجیتال، توسط یک برند معتبر و یک کشور مطرح در زمینه گاوصندوق سازی درست شده باشد، قیمت آن گاوصندوق دیجیتال بالاتر خواهد بود.
7- اگر گاوصندوق دیجیتال دارای سیستم هشدار دهنده به صاحب گاو صندوق باشد، قیمت آن گاو صندوق گران تر خواهد بود. در گاو صندوق‌های دیجیتال جدید هرگاه که سه بار، رمز اشتباه در گاو صندوق وارد شود به صاحب گاو صندوق هشدار داده می‌شود. همین امر باعث می‌شود جلوی سرقت این گاو صندوق‌ها گرفته شود.
8- اگر گاوصندوق دیجیتال دارای سیستم روشنایی حرفه ای در درون خود باشد و با باز کردن درب گاو صندوق، این روشنایی فعال گردد، قیمت آن بالاتر از گاوصندوق دیجیتال ساده خواهد بود.
9-اگر گاوصندوق دیجیتال دارای طرح و شکل زیبایی باشد و یا دارای روکش چرمی ‌باشد، قیمت آن نسبت به گاوصندوق دیجیتال با طرح ساده و عادی بالاتر خواهد شد.

خرید گاوصندوق دیجیتال

شما باید قبل از خرید گاوصندوق دیجیتال، ابتدا نیاز‌های خود را مشخص کنید. بدیهی است که اگر شما قرار است پول‌های کاغذی و اسناد و مدارک کاغذی را درون گاو صندوق قرار دهید باید آن گاو صندوق، توانایی زیادی برای مقابله با آتش داشته باشد. همچنین اگر شما قرار است گاو صندوق دیجیتال را برای یک طلا فروشی خریداری کنید، باید آن گاو صندوق دیجیتال، حالت زیر ویترینی یا همان آسانسوری داشته باشد. گاو صندوق دیجیتال زیر ویترینی، به راحتی باز و بسته می‌شود. همچنین  فضایی را که قرار است گاوصندوق دیجیتال را در آن قرار دهید را هم باید قبل از خریداری آن مشخص کنید. در واقع باید گاوصندوق دیجیتال، به لحاظ ابعاد و اندازه و وزن، متناسب با جایی باشد که قرار است آن را در آنجا قرار دهید.
به منظور خرید گاوصندوق دیجیتال می‌توانید به سایت خرم سیف مراجعه کنید. سایت خرم سیف، گاوصندوق دیجیتال ساخته شده توسط شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم را به فروش می‌رساند. شرکت خرم بیش از یک قرن است که به تولید انواع جعبه‌ها و گاوصندوق‌ها و درب‌های ایمنی می‌پردازد. این شرکت، اولین تولید کننده گاو صندوق در  کشور ایران و حتی در بین کشورهای خاورمیانه است.
شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم در طی سال‌های متمادی، تجارب فوق‌ العاده ‌ای در امر تولید گاو صندوق به دست آورده ‌است. البته طبیعتاً گاو صندوق‌های تولید شده توسط این شرکت، در ابتدا خیلی ساده بودند. با این وجود، این شرکت از قافله عقب نماند و خود را با پیشرفت تکنولوژی و فناوری وفق داد. همین امر باعث شد گاو صندوق‌های تولیدی توسط این شرکت همگام با گاو صندوق‌های تولید شده توسط کشورهای دیگر، به صورت دیجیتالی و اثر انگشتی باشند.
گاوصندوق‌هایی که توسط شرکت خرم تولید می‌شوند، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری هم هستند که توسط خود شرکت خرم صادر می‌شود.
قیمت محصولات سایت خرم هم نسبت به سایت‌ها و فروشگاه حضوری دیگر، بسیار بهتر است. دلیل این قیمت مناسب سایت خرم هم، فروش مستقیم محصولات شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم می‌باشد. در واقع بین شرکت سازنده و سایت خرم هیچ دلالی وجود ندارد. در نتیجه، قیمت‌های موجود در این سایت، همان قیمت‌های کارخانه می‌باشند.

راه های ارتباطی

به منظور خرید گاوصندوق دیجیتال می‌توانید به سایت اینترنتی www.imenkhorramsafe.com مراجعه کنید. انواع گاو صندوق‌ها در قیمت‌ها و کاربردهای مختلف در این سایت موجود هستند. کارکنان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی سوالات شما هستند. راه‌های ارتباطی با شرکت خرم در ادامه آمده است :
 شماره تماس‌های مربوط به دفتر و نمایشگاه مرکزی : 88906724 - 88804149
 آدرس شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم : تهران - خیابان سپهبد قرنی - بالاتر از تقاطع طالقانی - پلاک ۹۸
 ایمیل شرکت خرم: info@imenkhorramsafe.com