گاوصندوق ضد سرقت - ویژگی های گاوصندوق ضد سرقت

520


انواع گاوصندوق خرم



گاوصندوق ضد سرقت چیست ؟

در سال های اخیر با بالا رفتن آمار سرقت بسیاری از افراد به فکر تهیه یک گاوصندوق ضد سرقت هستند. درجه امنیت این نوع گاوصندوق و نوع متریال مورد استفاده بسیار حائز اهمیت است. گاوصندوق ضد سرقت به صورت هوشمند طراحی شده و معمولا دارای قفل دیجیتالی و اثر انگشتی می باشد. به طور کلی انواع گاوصندوق ضد سرقت به سه دسته تقسیم می شود: گاوصندوق ضد سرقت اثر انگشتی: این مدل دارای سیستم هوش مصنوعی می باشد و معمولا در مراکز دولتی نگهداری می شود. این گاوصندوق امکانات امنیتی بالایی دارد و فقط با لمس اثر انگشت یک نفر باز می شود. گاوصندوق ضد سرقت مکانیکی: این مدل جزو اولین مدل های گاوصندوق است. دارای سیستم رمزنگاری مکانیکی می باشد که به وسیله ی چرخاندن باز و بسته می شود. گاوصندوق ضد سرقت الکترونیکی: این گاوصندوق مدرن تر است. دارای یک سیستم رمزنگاری دیجیتال می باشد. امنیت بالایی دارد و با اطمینان می توان گفت که حتی کلید ساز های حرفه ای هم از پس باز کردن این گاوصندوق برنمی آیند.

ویژگی های گاوصندوق ضد سرقت

یک گاوصندوق ضد سرقت خوب قفل گذاری پیچیده ای دارد.
بدنه ی آن فلزی، غیر قابل برش و محکم است.
رنگ بدنه گاوصندوق از نوع الکترواستاتیک می باشد.
در برابر آتش سوزی مقاومت بالایی دارد.
اگر اندازه کوچک و وزن سبکی داشته باشد؛ باید امکان پیچ کردن یا جوش دادن آن به نقاط ثابت وجود داشته باشد.
برای امنیت بیشتر دارای قفل های ترکیبی می باشد.
قفل گاوصندوق دارای زبانه های فولادی است.
باید دارای چندین کلید زاپاس باشد.


قیمت گاوصندوق ضد سرقت

انواع گاوصندوق ضد سرقت در رنگ ها و طرح های متنوع ساخته می شود. مهم ترین نکته که تعیین کننده قیمت گاوصندوق است؛ ابعاد و نوع سیستم ایمنی آن است. هر چه سیستم ایمنی گاوصندوق مدرن تر و پیشرفته تر باشد در نهایت قیمتش هم بالاتر می رود. امروزه برخی از گاوصندوق ها مجهز به سیستم پیامکی هوشمند یا سیستم هوشیار هستند.

خرید گاو صندوق ضد سرقت

باید بدانید که گاوصندوق ضد سرقت به این مفهوم نیست که به هیچ وجه نمی توان از آن دزدی کرد بلکه منظور گاو صندوقی است که امکان دزدی را تا حد امکان به تعویق بیندازد. بهترین گاوصندوق ضد سرقت گاوصندوقی است که در ساختار کلی و قفل آن از الگوریتم هایی استفاده شده باشد که کار را برای دزد سخت کند. در واقع یک گاوصندوق خوب به حدی دزد را به دردسر می اندازد و کلافه می کند تا کلا قید سرقت را بزند. برای خرید گاوصندوق باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گاوصندوق ضد سرقت را خریداری کنید. معمولا گاوصندوق ها در برابر چندین خطر قرار می گیرند: سوراخ شدن بدنه ی گاوصندوق توسط سارق استفاده کردن از هوا برش دزدیدن خود گاوصندوق آتش زدن و وارد کردن حرارت زیاد به گاوصندوق باز کردن و بریدن در گاوصندوق در هنگام خرید باید به تمامی این خطرات توجه کنید تا بتوانید بهترین گاوصندوق ضد سرقت را انتخاب کنید. شرکت خرم برای جلوگیری از آتش گرفتن گاوصندوق از متریالی خاص استفاده می کند تا شما یک صندوق نسوز و با کیفیت داشته باشید.

سیستم ضد سرقت

همانطور که می دانید گاوصندوق ها مدل های مختلفی دارند. به همین علت قیمت گاوصندوق ضد سرقت با توجه به ویژگی ها و سطح امنیت آن متغیر است. به طور کلی گاوصندوق های ضد سرقت دارای لایه های درونی در قسمت داخلی خود هستند. در برخی از مدل ها به محض آسیب دیدن لایه های درونی آژیر خطر به صدا در آمده و چهار ضامن درب گاوصندوق را قفل می کنند. با وجود این سیستم ضد سرقت گاوصندوق، درب آن به هیچ عنوان باز نخواهد شد مگر این که به نمایندگی مراجعه کنید.
سیستم امنیتی گلس لاک یک رابط هوشمند بین قفل و زبانه هاست. به نوعی یکی از بهترین سیستم های هوشمند امنیتی محسوب می شود. در گاوصندوق هایی که به این سیستم مجهز هستند یک شیشه در قسمت میانی گاوصندوق قرار گرفته است. هرگونه دسترسی غیرمجاز که موجب شکستن شیشه گاوصندوق ضد سرقت شود؛ گاو صندوق را پلمپ کرده و باز کردن آن را غیر ممکن می کند. در واقع تمامی زبانه های قفل تا حداکثر میزان خود باز می شوند.
سیستم تاخیر یکی دیگر از سیستم های امنیتی گاوصندوق ضد سرقت است. این سیستم باعث ایجاد تاخیر در روند طبیعی گاوصندوق می شود. سیستم تاخیر باید توسط مالک گاوصندوق فعال شود تا به درستی عمل کند. پس از آن قفل گاوصندوق برای مدت زمان حداکثر 99 دقیقه  غیرفعال شده و پس از آن به حالت اولیه باز می گردد.

تفاوت گاوصندوق های معمولی با ضد سرقت

در مدل های معمولی درب از دو طرف زبانه دارد ولی در مدل های ضد سرقت از 4 طرف زبانه دارد. در گاوصندوق ضد سرقت سایز بزرگ چون ابعاد درب بزرگ است؛ برای مهار کردن آن به زبانه های بیشتری نیاز است. در پشت همه ی زبانه ها ضامن حساس به ضربه قرار گرفته می شود. به محض این که سارقان بخواهند قفل یا رمز را با هوا برش یا دریل باز کنند، ضامن ها فعال شده و از عقب رفتن زبانه ها جلوگیری می کنند. در گاوصندوق های ضد سرقتی که سایز کوچکی دارند، ضامنی پشت یکی از زبانه ها قرار داده شده که به ضربه حساس است. این زبانه در حالت عادی غیرفعال می باشد. در صورت وارد شدن ضربه به درب، ضامن فعال شده و موجب می شود تا زبانه حرکت کند و در حفره رو به رویی خود قرار بگیرد. در مدل های معمولی زبانه ها پشت کم جا می خورند و محل خاصی برای آن ها در نظر گرفته نشده است. در گاوصندوق ضد سرقت حفره هایی داخل کم قرار داده شده است. زبانه ها داخل این حفره ها قرار گرفته و محکم و ثابت می شوند. اگر درب گاوصندوق به سمت بیرون هل داده شود، چون زبانه ها به عبارتی داخل کم اسیر هستند به هیچ عنوان امکان باز شدن درب وجود نخواهد داشت.

راه های ارتباطی

به منظور خرید گاوصندوق ضد سرقت می‌توانید به سایت اینترنتی www.imenkhorramsafe.com مراجعه کنید. انواع گاو صندوق‌ها در قیمت‌ها و کاربردهای مختلف در این سایت موجود هستند. کارکنان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی سوالات شما هستند. راه‌های ارتباطی با شرکت خرم در ادامه آمده است :
 شماره تماس‌های مربوط به دفتر و نمایشگاه مرکزی : 88906724 - 88804149
 آدرس شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم : تهران - خیابان سپهبد قرنی - بالاتر از تقاطع طالقانی - پلاک ۹۸
 ایمیل شرکت خرم: info@imenkhorramsafe.com