جدیدترین مدل های گاوصندوق مناسب منزل

812


انواع گاوصندوق خرم



خرید گاوصندوق مناسب منزل

شاید تصور کنید که گاوصندوق ها فقط برای ادارات یا مراکز تجاری مهم کاربردی هستند. اما وجود یک گاوصندوق مناسب برای منزل، امنیت بالایی را برای اموال شما به وجود می آورد. گاوصندوق های خانگی اندازه و قیمت مناسبی دارند و تهیه ی آن ها برای همه امکان پذیر است. شرکت خرم بهترین گاوصندوق برای منزل را با ابعاد و اندازه ی مناسب و جدید ترین تکنولوژی های روز تولید می کند. گاوصندوق خرم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گاوصندوق در ایران، انواع گاوصندوق های خانگی بزرگ و کوچک را ارائه می کند. تقریبا در تمامی خانه های شهر اشیای با ارزشی مانند طلا، جواهرات و اسناد و مدارک مهم وجود دارد. افزایش گزارشات سرقت در سال های اخیر بسیاری از این افراد را نگران کرده است. به همین دلیل مردم به دنبال خرید گاوصندوق مناسب منزل می گردند. یک فضای ایمن برای نگهداری مدارک و اشیای با ارزش، آرامش زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. گاوصندوق ها در مدل ها و با قیمت های متنوعی تولید می شوند و برای همه ی اشخاص با نیاز های متفاوت مناسب هستند. گاوصندوق مناسب منزل باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا سرقت یا حمل کردنش به امری غیر ممکن مبدل شود. شما می توانید به صورت 24 ساعته از خدمات مشاوره ی خرم استفاده کرده و بهترین گاوصندوق ممکن را با توجه به نیاز های خود خریداری کنید.

چه گاوصندوقی مناسب منزل است ؟

در چند سال اخیر به دلیل پایین آمدن ارزش پول بسیاری از افراد با خرید طلا، سکه، دلار و... پس انداز می کنند. بالطبع قیمت گاوصندوق هم تا حد زیادی افزایش یافته است، به همین علت برخی از افراد گاوصندوق های غیر ایمن و ضعیف را انتخاب می کنند که به هیچ عنوان ضامن اموال شما نیست. برای حفظ دارایی های ارزشمند خود باید معیار هایی چون قیمت را کنار گذاشته و امنیت و کیفیت گاوصندوق را ملاک قرار دهید.

ظاهر و ابعاد گاوصندوق مناسب منزل

باید متناسب با نیاز خود ابعاد و ظاهر گاوصندوق را انتخاب کنید. گاوصندوق های خانگی معمولا در ابعاد متوسط یا کوچک طراحی می شوند. می توانید مطابق با سلیقه ی خود مدل و رنگ گاوصندوق خود را به شرکت خرم سفارش دهید. گاوصندوق های دیجیتال، رمزدار مکانیکی و مخفی جزو محبوب ترین گاوصندوق های خانگی محسوب می شوند.

گاوصندوق مناسب منزل چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

برای این که بهترین گاوصندوق برای منزل را خریداری کنید و فضایی امن برای اموال خود در نظر بگیرید؛ باید به موارد ذیل آگاهی کامل داشته باشید.
طراحی داخلی و بیرونی گاوصندوق صرفا جنبه بصری ندارد و کاربرد آن را مشخص خواهد کرد.
انواع گاوصندوق مناسب منزل باید نسوز بوده و  مقاومت بالایی در برابر گرما و حرارت داشته باشند.
یک گاوصندوق مناسب منزل تنها زمانی کاملا ایمن است که ضد سرقت بوده و دارای سیستم رمزنگاری پیشرفته باشد.
هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که گاوصندوق مورد نظر شما دارای کارت ضمانت و پشتیبانی پس از فروش باشد. تمامی محصولات شرکت خرم شامل این موارد می باشند.
وزن گاوصندوق تعیین کننده میزان امنیت و مناسب بودن آن است.
اتصالات به کار رفته و جنس بدنه گاوصندوق مناسب منزل باید نشکن و ضد ضربه باشد.
بدنه گاوصندوق مناسب منزل باید کاملا محکم بوده و با استفاده از هیچ ابزاری سوراخ نشود.
برای امنیت بیشتر باید دارای سیستم هشدار ضد سرقت و چندین راه دسترسی باشد.
در صورت فراموش کردن رمز گاوصندوق مناسب منزل، باید بتوان با کلید آن را باز کرد.
بهترین گاوصندوق برای منزل گاوصندوقی است که از لحاظ ظاهری با فضای خانه و دکوراسیون همخوانی داشته باشد.

فضای در نظر گرفته شده برای گاوصندوق مناسب منزل چه قدر است؟

همانطور که برای خرید وسایل مختلف منزل، ابتدا موقعیت و فضای مورد نظر را بررسی می کنید؛ برای خرید گاوصندوق خانگی هم باید به این مسئله توجه داشته باشید. اگر فضای وسیعی قابل استفاده است بهتر است یک گاوصندوق بزرگ و غیر قابل حمل انتخاب کنید که سالیان سال همراه شما باشد. در صورت عدم تمایل به خرید گاوصندوق های بزرگ یا نداشتن شرایط مناسب، باید گاوصندوق های کوچک تر را انتخاب کنید. می توان با پیچ کردن گاوصندوق به زمین، کار گذاشتن آن در دیوار و... از احتمال جا به جایی و سرقت گاوصندوق جلوگیری کرد. در نتیجه برای خرید بهترین گاوصندوق برای منزل، ابعاد و اندازه گاوصندوق و مکان قرارگیری آن اهمیت فراوانی دارد.

فروش گاوصندوق مناسب منزل

در گذشته این طرز فکر در بین مردم وجود داشت که گاوصندوق فقط مناسب مغازه ها، ادارات و مراکز تجاری یا صنعتی بزرگ است. اما امروز با افزایش وجود وسایل ارزشمند و گران بها در منازل، بسیاری از افراد نیاز مبرمی به داشتن یک گاوصندوق پیدا می کنند. گاوصندوق های خانگی پیشرفته و مجهز، در سایز ها، مدل ها و جنس های متنوع توسط شرکت خرم به فروش می رسند. حتی می توانید ویژگی های گاوصندوق مناسب برای منزل خود را تعیین کرده و سفارش ساخت آن را به شرکت خرم اعلام کنید. مشاوران خرم قبل از خرید برای انتخاب بهترین مورد ممکن از لحاظ قیمت و کیفیت به شما کمک خواهند کرد.

راه های ارتباطی

به منظور خرید گاوصندوق مناسب برای خانه می‌توانید به سایت اینترنتی www.imenkhorramsafe.com مراجعه کنید. انواع گاو صندوق‌ها در قیمت‌ها و کاربردهای مختلف در این سایت موجود هستند. کارکنان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی سوالات شما هستند. راه‌های ارتباطی با شرکت خرم در ادامه آمده است :
 شماره تماس‌های مربوط به دفتر و نمایشگاه مرکزی : 88906724 - 88804149
 آدرس شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم : تهران - خیابان سپهبد قرنی - بالاتر از تقاطع طالقانی - پلاک ۹۸
 ایمیل شرکت خرم: info@imenkhorramsafe.com