بهترین مدل های گاوصندوق کتابی

1115


انواع گاوصندوق خرم



گاوصندوق کتابی چیست ؟

از گذشته برای نگهداری اشیاء مهم از محفظه های محکم و دارای قفل استفاده می شد؛ ابعاد این محفظه ها متناسب با نیاز افراد متغییر هستند. امروزه برای نگهداری طلا و اشیای کوچک ارزش مند از گاوصندوق های کتابی استفاده می شود. گاوصندوق کتابی به گاوصندوق های مستطیلی شکل کوچک گفته می شود و برای نگهداری اشیاء و یا وسایل ارزشمند کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.
استفاده از گاوصندوق های کتابی فضای کمی از محیط شما می گیرد و در عین حال بسیار شیک و امن هستند.

انواع گاوصندوق کتابی

قبل از خرید گاوصندوق کتابی بهتر است با انواع آن آشنا شوید.  این صندوق ها با ویژگی ها، ابعاد، قفل و جنس های متنوعی در بازار وجود دارند. جلد گاوصندوق های کتابی تنوع بالایی دارد به طوری که برخی از شرکت ها جلد های کتابی گوناگونی رو آن نصب می کنند. این تنوع جلد موجب امنیت بیشتر و عدم شناسایی گاوصندوق می شود. اگر یک نوع جلد برای گاوصندوق کتابی وجود داشت، تشخیص آن برای سارقین بسیار راحت می شد. معروف ترین جلد گاوصندوق های کتابی از نوع دیکشنری می باشد.
بعضی دیگر از این گاوصندوق ها دارای برگه های واقعی هستند و به طرز جالبی صندوق بین برگه های کتاب مخفی شده است. باقی مدل ها صرفا طرح کاغذ دارند اما کاغذ واقعی باعث استتار بیشتر می شود. انواع گاوصندوق کتابی از نظر قفل هم با یکدیگر متفاوت اند. بعضی دارای قفل رمز دار و بعضی دیگر دارای قفل کلید دار هستند. هر دوی این قفل ها جزو قفل های ایمن و قوی محسوب می شوند.


گاوصندوق 2



ساخت گاوصندوق کتابی

شرکت خرم برای ساخت گاوصندوق کتابی از فلزی نسوز و با کیفیت استفاده می کند. بدنه ی این گاوصندوق ضخامت و کیفیت بالایی دارد. در عین حال کارایی آن بسیار آسان است و به دلیل داشتن ظاهری منحصر به فرد می تواند انتخاب مناسبی باشد. برای روکش این نوع گاوصندوق از متریال های مختلف استفاده می شود تا حدالامکان بیشترین شباهت را به یک کتاب معمولی داشته باشد. برای قفل آن از الگوریتم های امنیتی مدرن استفاده شده است.

دلایل فروش گاوصندوق کتابی

این مدل گاوصندوق بسیار شبیه گنجه های قدیمی است. مهم ترین مشخصه این نوع گاوصندوق ها سایز آن هاست. گاوصندوق کتابی در ابعاد کوچک طراحی می شود و جا به جایی و مخفی کردن آن آسان است. اگر قصد دارید در این گاوصندوق طلا و جواهرات نگهداری کنید؛ بهتر است دور گاوصندوق را فویل آلومینیوم بپیچید. وجود فویل آلومینیوم باعث می شود سارقان نتوانند با دستگاه طلایاب محل نگهداری طلاهای شما را تشخیص دهند. این نوع گاوصندوق طرح های متنوعی دارد. قیمتش مناسب است و برای محافظت از اموال شخصی کوچک و مدارک شما بسیار ایده آل می باشد. فروش گاوصندوق کتابی توسط شرکت خرم در مدل های مختلف و کیفیت بالا صورت می گیرد.

امنیت گاوصندوق کتابی

بسیاری از افراد تصور می کنند امنیت گاوصندوق کتابی چندان زیاد نیست. اما واقعیت چیز دیگری می گوید. امنیت این گاوصندوق به دلیل ظاهری که دارد بسیار بالاست. چون زمانی که در کنار کتاب های شما یا در کتابخانه قرار بگیرد، کمتر کسی به آن شک می کند. حتی اگر سارقان از وجود این گاوصندوق مطلع باشند؛ گشتن بین کتاب ها برای پیدا کردن گاوصندوق و باز کردن قفل آن بسیار زمان بر و حتی غیر ممکن است.
اگر هنگام خروج از منزل یا در مهمانی ها نگران سرک کشیدن دیگران یا دزدیده شدن وسایل شخصی خود هستید، با خرید گاوصندوق کتابی می توانید از مهمانی یا گردش خود لذت بیشتری ببرید. در این گاوصندوق از سیستم امنیتی بسیار مناسبی استفاده شده و راه های نفوذ به آن سخت و دشوار است. برای امنیت بیشتر در زمان سفارش محصول می توانید درخواست کنید روی گاوصندوق مدنظر شما قفل اثر انگشتی تعبیه شود. گاوصندوق کتابی ایمن و ضد سرقت با کیفیت بالا توسط شرکت گاوصندوق خرم ارائه می شود.

ویژگی های گاوصندوق کتابی

این گاوصندوق ها در انواع مختلفی تولید می شوند و با توجه به مدلی که دارند قیمتشان هم متفاوت است. گاوصندوق های کتابی گران قیمت نیستند و اکثریت مردم برای تهیه ی این محصول دچار مشکل نخواهند شد. این قیمت با توجه به نوسانات موجود در بازار، متغیر است. برای اطلاع از قیمت روز گاوصندوق می توانید از پشتیبانی و مشاوران خرم که به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات هستند، کمک بگیرید.

گاوصندوق مدل کتابی برای چه کسانی مناسب است؟

این گاوصندوق برای کسانی که در خانه شان دارای کتابخانه های بزرگ هستند، بسیار مناسب است. حتی می توانید با خرید چند گاوصندوق کتابی از فضای کتابخانه خود بیشترین استفاده را ببرید و به راحتی لوازم با ارزش خود را پنهان کنید. این روش بسیار کاربردی است زیرا کمتر کسی موقع سرقت به سراغ کتابخانه شما می رود. برای اطمینان از این موضوع می توان به جمله ی معروف دزدها کتاب نمی خوانند و کتابخوان ها دزدی نمی کنند، استناد کرد.

نکاتی برای ایمنی بیشتر

گاوصندوق کتابی یک گاوصندوق سبک محسوب می شود به همین خاطر امکان سرقت آن وجود دارد. سارقین در صورت پیدا کردنش می توانند آن را با خود برده و سر فرصت برای باز کردنش اقدام کنند. به همین علت برای امنیت بیشتر این گاوصندوق موارد زیر بسیار مهم هستند:
قفل گاوصندوق
استتار گاوصندوق
نصب گاوصندوق  

خرید گاوصندوق کتابی

با توجه به تنوع گاوصندوق در بازار شاید خرید یک گاوصندوق مناسب و با کیفیت دشوار بنظر برسد. اما در وهله اول شما باید نیاز خود را شناسایی کنید. نوع و حجم لوازمی که می خواهید از آن ها محافظت کنید، بسیار حائز اهمیت است. فناوری و نوآوری به کار رفته در طراحی و نوع استتار گاوصندوق، باعث شده تا این مدل بین گاوصندوق های مخفی بی نظیر باشد. این گاوصندوق جزو گاوصندوق های کوچک محسوب می شود. گاوصندوق کتابی که این روزها توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده؛ وزن سبکی دارد و فضای کمی را اشغال می کند. به نوعی این گاوصندوق پرتابل بوده و مانند یک کتاب قابل حمل می باشد. گاوصندوق های کتابی دارای انواع قفل کلیدی و رمز دار می باشند. از این گاوصندوق هم می توان در منزل استفاده کرد هم به عنوان یک گاوصندوق شخصی در محل کار کاربرد دارد. گاوصندوق کتابی بر اساس طراحی ظاهری و نوع برند سازنده انواع مختلفی دارد.

قفل گاوصندوق کتابی

برای گاوصندوقی کوچکی مثل این مدل گاوصندوق نمی توان به راحتی از انواع رمز و قفل استفاده کرد. چون درب گاوصندوق بسیار کوچک است؛ رایج ترین سیستم برای گاوصندوق کتابی استفاده از کلید می باشد. به همین خاطر باید از کلید آن با دقت و احتیاط نگهداری کنید. با توجه به این نکته که باز کردن قفل بدون کلید برای کلید سازان حرفه ای کار سختی نیست؛ قبل از خرید می توانید از مشاوره های ما استفاده کرده و حساسیت بیشتری به خرج بدهید.

راه های ارتباطی

به منظور خرید گاوصندوق کتابی می‌توانید به سایت اینترنتی www.imenkhorramsafe.com مراجعه کنید. انواع گاو صندوق‌ها در قیمت‌ها و کاربردهای مختلف در این سایت موجود هستند. کارکنان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی سوالات شما هستند. راه‌های ارتباطی با شرکت خرم در ادامه آمده است :
 شماره تماس‌های مربوط به دفتر و نمایشگاه مرکزی : 88906724 - 88804149
 آدرس شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم : تهران - خیابان سپهبد قرنی - بالاتر از تقاطع طالقانی - پلاک ۹۸
 ایمیل شرکت خرم: info@imenkhorramsafe.com