خرید گاوصندوق مخفی - ویژگی های گاوصندوق پنهان شده

1584


انواع گاوصندوق خرم



گاوصندوق مخفی چیست ؟

افرادی در محل کار یا منزل خود، دارایی های با ارزش یا اسناد و مدارک مهمی دارند؛ اما بنا به دلایل مختلفی اعم از مالیات ترجیح می دهند اموال خود را به صورت مخفی در منزل یا محل کار نگهداری کنند. استفاده از گاوصندوق مخفی یک انتخاب ایده آل برای این مسئله است. با استفاده از این نوع گاوصندوق می توانید در مکانی مخفی و به دور از چشم دیگران از طلا و جواهرات و مدارک مهم خود نگهداری کنید. گاوصندوق پنهان همان کارایی گاوصندوق های اداری، هتلی، خانگی و ... را دارد. تفاوت آن با گاوصندوق های دیگر در این است که در معرض دید سارقان قرار نخواهد گرفت. برای این که گاوصندوق مخفی خارج از دید عموم باشد، باید ظاهری متفاوت تر نسبت به گاوصندوق های عادی داشته باشد. همچنین این گاوصندوق باید در محل مناسبی جاسازی شود. این گاوصندوق توسط شرکت خرم شخصی سازی شده و توسط افراد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع گاوصندوق مخفی برای اجاره نشین ها چندان مناسب نیست و باید در یک مکان ثابت نصب شود. استفاده از گاوصندوق مخفی برای نگهداری ایمن اقلام یا اسناد ارزشمند مانند جواهرات، پول نقد، پاسپورت و اوراق مهم در مکانی است که به راحتی قابل دسترسی یا دیدن دیگران نباشد. گاوصندوق های مخفی را می توان در مکان های مختلفی مانند پشت قاب عکس، قفسه کتاب، زیر تخته ها و یا حتی در مبلمان نصب کرد. با مخفی نگه داشتن و ایمن نگه داشتن اقلام ارزشمند، گاوصندوق های مخفی می توانند به جلوگیری از سرقت کمک کرده و از وسایل شما در برابر آسیب یا گم شدن در اثر بلایایی مانند آتش سوزی یا سیل محافظت کنند.

خرید گاوصندوق مخفی

گاوصندوق مخفی بیشتر برای خانه های ویلایی و بزرگ مناسب است. این گاوصندوق بنا به درخواست مشتریان با توجه به محیط شخصی سازی می شود. برای خرید گاوصندوق مخفی با کیفیت و مرغوب حتما از مشاوران خرم کمک بگیرید. گاوصندوق مخفی علاوه بر ضد سرقت بودن و نسوز بودن، به خوبی از دیدرس پنهان شده و سارقان را ناکام خواهد گذاشت. قبل از خرید گاوصندوق باید بدانید که پیدا کردن یک مکان و موقعیت مناسب برای پنهان کردن گاوصندوق اهمیت بالایی دارد. به این شکل می توانید تمامی خطوط قرمز امنیتی را حفظ کنید.


برای اطلاعات بیشتر درباره اتاق امن کلیک کنید

 

ویژگی های گاوصندوق مخفی

قبل از خرید باید از تمامی ویژگی ها و نکات مهمی که در مورد این نوع گاوصندوق وجود دارد، آگاه باشید. یک انتخاب آگاهانه به شما کمک خواهد کرد که از خسارات مالی احتمالی جلوگیری کرده و به خوبی از اموال خود محافظت کنید.
گاوصندوق مخفی حتما باید نصب شود. با توجه به نوع گاوصندوق، برخی از آن ها پس از نصب امکان جا به جایی ندارند. نصب بعضی از گاوصندوق های مخفی با بتن ریزی و بعضی دیگر با پیچ و مهره انجام می شود.
یکی از بهترین مزایای خرید این نوع گاوصندوق پنهان بودن آن است. فقط خود شما از محل گاوصندوق مطلق هستید و از دید دیگران پنهان است.
دسترسی به این نوع گاوصندوق به خاطر محل نصب، چندان آسان نیست. به همین علت خرید آن به کسانی که در طول روز باید چندین بار از گاوصندوق استفاده کنند، توصیه نمی شود. این گاوصندوق ها به صورت اختصاصی طراحی شده و قیمت آن با توجه به عوامل گوناگون، متغیر است.
در گاوصندوق های مخفی از سیستم رمز مکانیکی استفاده نمی شود. چون این نوع رمز فضای زیادی را اشغال می کند. سیستم رمزنگاری گاوصندوق های مخفی معمولا به شکل مسطح است. گاوصندوق تمام دیجیتال و فینگر پرینت جزو بهترین نوع گاوصندوق مخفی محسوب می شود.

گاوصندوق مخفی


محل مناسب برای گاوصندوق های مخفی

ما چندین فضا را برای پنهان کردن گاوصندوق از معرض دید به شما پیشنهاد می کنیم. این محل ها برای قرارگیری گاوصندوق مخفی مناسب هستند.
زیر پله و انباری و گاراژ
هر سه این محل ها برای پنهان کردن گاوصندوق مخفی مناسب می باشند. البته احتمال وجود رطوبت در این سه مکان وجود دارد، پس باید میزان مقاومت گاوصندوق مورد نظر در مقابل رطوبت را در نظر داشته باشید. احتمال آب گرفتگی یا زنگ زدن گاوصندوق هم وجود دارد. نکته ی مهم دیگر این است که هر چقدر گاوصندوق به فضای داخلی خانه نزدیک تر باشد، میزان امنیت هم افزایش پیدا می کند.
فضای داخلی کمد
فضای داخلی کمد یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. با محاسبه دقیق ابعاد گاوصندوق و استفاده درست از فضای موجود، می توان به راحتی گاوصندوق مخفی را در کمد قرار داد. قبل از نصب گاوصندوق باید زیرساز کمد به درستی بررسی شود. اگر کمد دیواری انتخاب شما برای پنهان کردن گاوصندوق است؛ حتما از کارشناسان خرم در این باره مشاوره بگیرید. یک مشاوره ی اصولی به شما کمک خواهد کرد تا از مشکلات احتمالی و راه حل های آن آگاه شوید.

ساخت گاوصندوق مخفی

برای ساخت این نوع گاوصندوق ها از فولاد نسوز و مرغوب استفاده می شود. متریال با کیفیت به کار رفته حین ساخت موجب می شود که عواملی مانند رطوبت، گرما، آتش سوزی و... اثر مخربی روی گاوصندوق نگذارند. قفل گاوصندوق های مخفی مدرن به صورت دیجیتال طراحی شده و امنیت بالایی دارد. این گاوصندوق به شکلی طراحی شده که امکان مخفی شدن در کمد، زیر زمین و دیوار را دارد. شما می توانید با توجه به حجم دارایی های خود سفارش ساخت یک گاوصندوق مخفی حرفه ای و با کیفیت را به تکنسین های شرکت خرم بدهید.

راه های ارتباطی

به منظور خرید گاوصندوق مخفی می‌توانید به سایت اینترنتی www.imenkhorramsafe.com مراجعه کنید. انواع گاو صندوق‌ها در قیمت‌ها و کاربردهای مختلف در این سایت موجود هستند. کارکنان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی سوالات شما هستند. راه‌های ارتباطی با شرکت خرم در ادامه آمده است :
 شماره تماس‌های مربوط به دفتر و نمایشگاه مرکزی : 88906724 - 88804149
 آدرس شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم : تهران - خیابان سپهبد قرنی - بالاتر از تقاطع طالقانی - پلاک ۹۸
 ایمیل شرکت خرم: info@imenkhorramsafe.com