گاوصندوق خرم

2379


انواع گاوصندوق خرم




ارائه نمایندگی گاوصندوق خرم

صندوق خرم، آنقدر از لحاظ ایمنی کیفیت بالایی از خود ارائه داده است، که افراد بسیاری به دنبال دریافت نمایندگی آن هستند. برای بسیاری از مشاغل، حضور یک گاوصندوق در محل کار ضروری است. برخی از افراد نیز، در منازل خود اقدام به نگهداری پول، طلا و سکه می کنند. البته با یک دستگاه طلایاب به سرعت می توان به این سرمایه ارزنده دست یافت، خرید صندوق خرم، به آنان توصیه می شود. گاوصندوق خرم یکی از بهترین گاوصندوق های موجود در بازار است؛ چرا که ویژگی های منحصر به فردی دارد که در کمتر گاوصندوقی یافت می شود. در این مطلب از سایت گاوصندوق خرم، طریقه دریافت اعطای نمایندگی و همچنین مزایای استفاده از صندوق خرم را شرح داده ایم. 
خرید یک گاوصندوق بدون گارانتی و خدمات پس از فروش، اشتباه بسیار بزرگی است. در واقع اگر گاو صندوق خریداری شده توسط شما با مشکلی مواجه شود، با دردسرهای فروانی روبرو خواهید شد. نمایندگی‌های شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم، خدمات پس از فروش بسیار خوبی را به خریداران خود ارائه می‌دهند. در ادامه خدماتی که نمایندگی‌های شرکت خرم برای شما ارائه می‌دهند را آورده ایم.
  1. تضمین امنیت
تضمین کیفیت و امنیت همه محصولات شرکت طبق استانداردهای جهانی با پشتوانه تجارب کسب شده طی یک قرن فعالیت در صنعت گاوصندوق
  1. ساخت محوطه خزانه
ساخت اتاقک محوطه خزانه با بالاترین کیفیت و ضریب امنیتی برای بانک‌ها، صرافی‌ها و جواهرفروشی‌ها
  1. نصب و تعمیرات گاوصندوق
انجام تمام خدمات مورد نیاز مشتریان مانند نصب گاوصندوق و تعمیرات گاوصندوق در اسرع وقت در محل مشتری
  1. حمل و جابجایی گاوصندوق
خدمات حمل و جابجایی انواع گاوصندوق و صندوق امانات به روش اصولی و خدمات تعویض قفل و رمز و ساخت کلید یدک

khorram

انواع گاوصندوق خرم

صندوق خرم انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. در این مقاله به معرفی انواع گاوصندوق خرم پرداخته ایم. از جمله انواع صندوق خرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • گاوصندوق خانگی
  • گاوصندوق آسانسوری
  • گاوصندوق رمزدار
  • گاوصندوق دیجیتال هوشمند
  • گاوصندوق کوچک
  • گاوصندوق اسلحه
  • گاوصندوق لاکچری
گاوصندوق خانگی در تهیه گاوصندوق خانگی، ابعاد و اندازه بسیار مهم است. وزن این گاوصندوق ها اغلب در بازه 12 تا 18 کیلوگرم است. نمونه های رایج گاوصندوق های خانگی عرض و عمق 42 و ارتفاع 22 سانتی متر دارند. این نوع گاوصندوق خود به چند دسته بندی تقسیم می شود: مخفی دیجیتال رمزدار مکانیکی شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از انواع صندوق خرم را تهیه نمایید. برای این منظور، با یکی از نمایندگی ها ما تماس حاصل نمایید.

گاو صندوق نسوز خرم

شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم، اقدام به تولید انواع گاوصندوق نسوز کرده است. مقاومت گاوصندوق‌های تولید شده توسط شرکت خرم در برابر آتش سوزی و دمای بالا با هم دیگر، برابر نیست؛ چرا که اقلامی که قرار است درون این گاو صندوق‌ها قرار گیرند مثل هم نیستند. به عنوان مثال، قرار دادن اسناد و مدارک کاغذی و پول‌های نقد در درون یک گاوصندوقی که مقاومت پایینی در برابر دمای بالا دارد، اصلا کار منطقی نیست. آتش سوزی در هر مکان و در هر زمانی ممکن است رخ بدهد و این اسناد و مدارک و پول‌های کاغذی شما را در معرض آسیب قرار دهد. با این وجود، در صورتی که در چنین گاوصندوقی یک سری زیورآلات و اقلامی از این دست قرار بگیرند، مشکل خاصی پیش نمی آید. شما باید در هنگام خرید گاوصندوق نسوز، به اقلامی که قرار است درون آن قرار دهید، دقت کنید و متناسب با آنها میزان مقاومت گاوصندوق خود را انتخاب کنید.

ویژگی‌های صندوق خرم

گاو صندوق خرم دارای پنج ویژگی است که همین پنج ویژگی، این گاو صندوق را به یک گاوصندوق ایده آل تبدیل می‌کند. البته بدیهی است که مدل‌های گران قیمت این گاو صندوق خرم، این ویژگی‌ها را دارند و مدل‌های ارزان تر، از داشتن این ویژگی‌ها محروم هستند. از مهم ترین ویژگی‌های یک گاو صندوق خوب که در زمان خرید آنها هم باید مورد توجه قرار گیرند، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:
  1. صندوق خرم از سیستم قفل و رمزگذاری پیشرفته ای برخوردار است.
  2. بدنه صندوق خرم، در برابر آتش سوزی، انفجار و ضربه مقاوم است.
  3. اندازه و ابعاد صندوق‌های خرم متنوع است. در نتیجه افراد مختلف با تعداد وسایل و کالاهای متفاوت، می‌توانند به خرید این نوع گاو صندوق بپردازند.
  4. امکان جای گذاری و اتصال گاوصندوق‌ سبک وزن خرم به دیوار و کمد وجود دارد.
  5. امکان اتصال گاو صندوق خرم به سیستم‌های امنیتی و دزدگیر وجود دارد.
گروه تولیدی خرم، اولین و معتبرترین برند تولیدکننده انواع گاوصندوق در ایران می‌باشد که تنوع بالا در محصولات و کیفیت آنها کاملا منحصر به فرد است. هر یک از محصولات این مجموعه دارای ویژگی‌های فنی و ظاهری منحصر به فردی می‌باشند که لیست کامل آنها در زمان مقایسه و خرید اینترنتی گاوصندوق توسط کارشناسان خرم ارائه شده است. با ورود به بخش فروشگاه و محصولات می‌توانید مجموعه گاوصندوق‌های تولید شده توسط این برند را مشاهده نمایید.


قیمت صندوق نسوز خرم

با توجه به این که شما از کدام مدل صندوق خرم استفاده می کنید، قیمت آن متفاوت است. در حقیقت، ابعاد و اندازه این صندوق ها در تعیین قیمت موثر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت صندوق نسوز خرم ، با یکی از نمایندگی های این مجموعه تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید از سایت حال حاضر، قیمت صندوق ها را با هم مقایسه کنید. نسوز بودن سبب شده تا این صندوق ها نسبت به سایر صندوق ها با قیمت بالاتری به فروش برسند. البته این قیمت در برابر خدماتی که ارائه می دهد، چندان چشمگیر نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت گاوصندوق خرم

قیمت گاوصندوق خرم یکی از نکات مهم برای هر فردی است که تمایل به خرید آن دارد. البته شما نباید تنها ارزان بودن قیمت گاوصندوق را ملاک برتری آن در نظر بگیرید. موارد مهمی چون امنیت و کارایی و کیفیت باید بیشتر برای شما مهم باشد؛ چرا که قرار است قیمتی ترین اشیا خود را درون این صندوق ها قرار دهید. بهترین گاوصندوق، آن است که کیفیت و امنیت را همراه با قیمتی عادلانه ارائه دهد. صندوق خرم، یکی از برترین اجناس در این زمینه است. شما می توانید قیمت و کیفیت محصولات ما را ابتدا مقایسه کرده و سپس خرید نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

خرید صندوق خرم

به منظور خرید صندوق خرم می‌توانید به سایت اینترنتی www.imenkhorramsafe.com مراجعه کنید. انواع گاو صندوق‌ها در قیمت‌ها و کاربردهای مختلف در این سایت موجود هستند. کارکنان این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی سوالات شما هستند. راه‌های ارتباطی با شرکت خرم در ادامه آمده است :
 شماره تماس‌های مربوط به دفتر و نمایشگاه مرکزی : 88906724 - 88804149
 آدرس شرکت صنایع فلزی و صندوق نسوز خرم : تهران - خیابان سپهبد قرنی - بالاتر از تقاطع طالقانی - پلاک ۹۸
 ایمیل شرکت خرم: info@imenkhorramsafe.com